Ключі електронного підпису – безкоштовний сервіс для платників податків
Впровадження електронної звітності є спільним кроком до порозуміння між податковою службою та платниками податків, що зробить адміністрування податків прозорим та стабільним. Відтепер платникам податків не потрібно годинами стояти в чергах до податкової під час здачі звітності, а фахівцям податкової служби – витрачати багато часу на зустрічні перевірки по різним регіонам нашої країни. Залучення платників податків до процедури подання податкової звітності в електронному вигляді передбачає - укладання договору про забезпечення електронного документообігу платників податків з Державною податковою інспекцією засобами телекомунікаційного зв’язку, безкоштовне надання платниками програмного забезпечення накладання електронного підпису, безкоштовне надання відкритих ключів ДПІ, необхідних для генерації особистих ключових елементів, надаються органами ДПС. Для зручності та удосконалення роботи у цьому напрямку розпочало роботу представництво Акредитованого центру сертифікації ключів в Житомирській області. Акредитований центр сертифікації ключів Інформаційно-довідкового Департаменту державної податкової служби (далі – Центр) надає послуги електронного цифрового підпису (далі – ЕЦП) органам державної влади, органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам та організаціям всіх форм власності, іншим суб’єктам господарської діяльності та фізичним особам з можливістю безоплатної видачі посилених сертифікатів відкритих ключів. Процедура отримання платником безкоштовного ключа електронного цифрового підпису займатиме не більше 25 хвилин, пообіцяв Голова Державної податкової служби Олександр Клименко. Про це він заявив, презентуючи акредитований Центр сертифікації електронних ключів, що від сьогодні працюватиме у складі ДПСУ. Під послугами ЕЦП слід розуміти реєстрацію заявників, надання у користування надійних засобів ЕЦП, допомогу при генерації відкритих та особистих ключів, обслуговування посилених сертифікатів ключів заявників (сертифікацію відкритих ключів заявників, розповсюдження та зберігання посилених сертифікатів ключів, управління статусом посилених сертифікатів ключів та розповсюдження інформації про статус сертифікатів ключів), надання послуги фіксування часу, консультативні послуги за зверненнями платників податків. Сферою використання посилених сертифікатів Центру є організація електронного документообігу з використанням ЕЦП. «Для створення найкращого сервісу ми запозичуємо досвід країн з першої десятки рейтингу Світового банку Paying Taxes. Ми даємо можливість вільно завантажувати програми для створення електронних звітів та безкоштовно видаємо ключі електронного підпису, а це не завжди можна зустріти навіть в Європі. Для нас очевидно, що для підвищення інвестиційної привабливості України треба пропонувати стандарти обслуговування на рівні, навіть дещо вищому від кращих зразків», - підсумував Олександр Клименко.
Представництво в Житомирській області знаходиться в приміщенні ДПІ у м. Житомирі 10014, м. Житомир, пл. Перемоги, буд. 2, 1-й пов., каб.102, за телефоном: (0412)413-899 Графік роботи: понеділок-четвер з 9 год. 00 хв. до 18 год. 00 хв., обідня перерва з 13 год. 00 хв. до 13 год 45 хв.; п’ятниця з 9 год. 00 хв. до 16 год. 45 хв., обідня перерва з 13 год. 00 хв. до 13 год 45 хв. Також розпочав роботу Офіційний інформаційний ресурс Акредитованого Центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту державної податкової служби за адресою www.cskidd.gov.ua. Шановні платники податків Любарщини, неодмінно візьміть на озброєння цю корисну інформацію - впевненні, вона допоможе вам подолати перепони, якщо вони виникнуть під час здачі звітності.
О.Клочко Любарське відділення Чуднівської МДПІ за матеріалами прес-служби ДПС України